Rozumiem że to wiedza tajemna, nie jest dla pospólstwa?
Nie o to chodzi, po prostu Enriquez z Kropeck`iem pisali już kiedyś o niebezpieczeństwie kodowania Bajtu 18-ego, zwłaszcza, że te same lampy u mnie i u Enriquez`a wymagały innego kodowania. Dlatego, ja przynajmniej nie podam "przepisu", który nie jest jednoznaczny i podejrzewam, że z tego powodu Marcin proponuje, że zakoduje, ale osobiście.
O ile dobrze pamiętam przymiarki do LED'ów trwały od jesieni. Skoro Marcin (Enriquez) dopiero dziś znalazł rozwiązanie, to dlaczego oddawać taką wiedzę za free? Tym bardziej, że oprogramowanie ASO nawet nie pozwala na taką modyfikację.
A kwestia bezpieczeństwa, to druga sprawa. Na necie też nie ma bezpośredniego rozwiązania. Łatwo załatwić sterownik elektryki. Marcin jednego się pozbył (troszkę przeze mnie ). Doceńcie jego pracę i wkład. I ja i Marcin i sporo osób na forum dzieli się swoją wiedzą nie oczekując niczego w zamian (może poza POMÓGŁ :-) ). Niechże czas spędzony w aucie da jeszcze jakąś konkretną satysfakcję, tym bardziej, że zainwestował on w oryginalny interface. I na spotach śląskich i na Łódzkich macie dowody na to, że zdecydowana większość udzielonej pomocy jest bezinteresowna i sprawia mi to osobiście wielką przyjemność, że coś mogę dla Was zrobić (mimo często całych spotów spędzonych w autach ).
Rozumiem że to wiedza tajemna, nie jest dla pospólstwa?
Nie o to chodzi, po prostu Enriquez z Kropeck`iem pisali już kiedyś o niebezpieczeństwie kodowania Bajtu 18-ego, zwłaszcza, że te same lampy u mnie i u Enriquez`a wymagały innego kodowania. Dlatego, ja przynajmniej nie podam "przepisu", który nie jest jednoznaczny i podejrzewam, że z tego powodu Marcin proponuje, że zakoduje, ale osobiście.
Rozumiem. Nasi guru VCDSa (czyt. Enriquez, kropeck) faktycznie pisali o niebezpieczeństwie grzebania w 18 bajcie, dlatego też nie zamierzam eksperymentować, tym bardziej że nie czuje się swobodnie w interfejsie tego kabla a jeśli wchodzi do tego jeszcze inne kodowanie dla każdego sterownika - tym bardziej.
Zamieszczone przez kropeck
Doceńcie jego pracę i wkład. I ja i Marcin i sporo osób na forum dzieli się swoją wiedzą nie oczekując niczego w zamian (może poza POMÓGŁ :-) ). Niechże czas spędzony w aucie da jeszcze jakąś konkretną satysfakcję, tym bardziej, że zainwestował on w oryginalny interface. I na spotach śląskich i na Łódzkich macie dowody na to, że zdecydowana większość udzielonej pomocy jest bezinteresowna i sprawia mi to osobiście wielką przyjemność, że coś mogę dla Was zrobić (mimo często całych spotów spędzonych w autach ).
Ależ kropek, my (a już na pewno ja) doceniamy wkład pracy i bezinteresowność tego co robicie. I nie ma w tym co napisałem cienia sarkazmu.
Filmik nakręcony przeze mnie jest praktycznie tej samej jakości, więc daruję sobie jego wrzucanie do sieci. Mogę obiecać, że jak tylko zamontuję swoje dzienne, nakręcę film w dzień. Nie obiecuję natomiast kiedy to nastąpi, nie narzekam na brak obowiązków, a i zbliżający się podobno powrót zimy nie zachęca do grzebania na parkingu pod chmurką :szeroki_usmiech
Enriquez, tajemnica handlowa tajemnicą ale możesz chyba uchylić rąbka tajemnicy czy wyłączyłeś zimną diagnozę dla DL czy też "powiedziałeś" sterownikowi że oporność LEDów jest prawidłowa.
a moje ASO mnie zaskoczyło w następujący sposób: kratka jest to swego rodzaju plastikowa drabinka. Moje kochane ASO przecięło pionową część drabinki w środku długości po wewnętrznej stronie zderzaka. Dzięki temu kratka wychodzi bez szemrania a wcale tego nie widać. Łot przemyślane rozwiązania.
Enriquez, tajemnica handlowa tajemnicą ale możesz chyba uchylić rąbka tajemnicy czy wyłączyłeś zimną diagnozę dla DL czy też "powiedziałeś" sterownikowi że oporność LEDów jest prawidłowa.
kropeck, to teraz wymysl jak podlaczyc LEDy z nowego RS po FL do zwyklej O2 :P
"Sam chciałbym to wiedzieć..... Siara" :-)
Chociaż najprostsze rozwiązanie, to bramka sprawdzająca stan napięcia np. na żarówkach postojowych z przodu: świecą się (U=12V) - ledy OFF; nie świecą się - ledy ON :-) całkowicie poza zasięgiem sterownika i nie wywala błędów o spalonych żarówkach :-) i do tego działają normalnie przeciwmgielne :-) Tylko sprawdzanie musi być na obu postojówkach, bo jak jedna padnie .... :-)
Chociaż musi się dać prościej: sprawdzenie w jakim położeniu jest włącznik świateł :-)
Komentarz